Τελευταίοι Αγώνες: Ποδόσφαιρο: Ολυμπιακός - / - / Μπάσκετ: Ολυμπιακός - / - / Πόλο: Ολυμπιακός - / - / Βόλλεϋ: Ολυμπιακός - / -

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

AΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!

Παρακολουθώ μπάσκετ από το 1986.24 ολόληρα χρόνια απολαμβάνω τον Ολυμπιακό είτε παίζει καλά είτε παίζει άσχημα στις νίκες και στις 'ηττες στις χαρές που είναι λιγότερες και στις πίκρες που είναι πιο πολλές.Εχώ μάθει να διατηρώ τη ψυχραιμία μου και να μην είμαι ισοπεδωτικός και να μηδενίζω τα πάντα.Εχω μάθει να βρίσκω θετικά πράγματα ακόμα και στις πιο τραγικές εμφανίσεις της ομάδας.Σήμερα ήταν η πρώτη μάχη ο πρώτος τελικός πρωταθλήματος ένα πρωτάθλημα το οποίο οι πρόδεροι της ομάδας Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος λαχταρούν να δούν εδώ και πολύ καιρό και δεν δυστάζουν κάθε χρόνο να τα ακουμπούν δεξιά και αριστερά στους παίκτες προκειμένου αυτοί να είναι ικανοποιημένοι και να δίνουν το καλύτερο στην ομάδα μας.Όλος ο κόσμος του Ολυμπιακού λαχταράει να δεί επιτυχίες μα πάνω από όλα λαχταράει να διψάει να βλέπει τον Ολυμπιακό να μάχεται και να τα δίνει όλα.


Ο σημερινός Όλυμπιακός ήταν μακράν η χειρότερη ομάδα που έχω παρακολουθήσει από το 1986 όχι γιατί τελικά έχασε με το βαρύ 73-54 αλλά πολύ περισσότερο γιατί δεν μπήκε καν να αγωνιστεί και να παλέψει.Ο σημερινός Ολυμπιακός ακόμα και αν έπαιζε με τον Ηλυσιακό θα έδειχνε περισσότερο πάθος.Τα ακριβοπληρωμένα καμάρια μας στη πιο κρίσιμη στιγμή ούτε καν που πάτησαν το πόδι τους στο παρκέ.Τίποτα λεμε καθόλου αδιαφορία σε όλο της το μεγαλείο.Δεν στέκομαι αυτή τη φορά τόσο στους παίκτες αλλά στο ίδιο το τεχνικό επιτελείο.Είναι δυνατόν ο Ολυμπιακός εκεί που κρίνονται τα πάντα να είναι τόσο μα τόσο αδιάφορος?Καμιά ψυχολογική προετοιμασία?τίποτα?Και οι παίκτες δεν πάνε πίσω επαγγελματίες είναι δεν είναι χθεσινοί.Κύριοι όλοι σας από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο ήσασταν ανύπαρκτοι και στο τέλος του χρόνου σε λίγες μέρες δηλαδή αυτό δεν μπορεί και δεν πρέπει να περάσει έτσι είτε πάρετε το πρωτάθλημα είτε όχι.Ένα γερό πρόστιμο είναι επιβεβλημένο είτε επιτύχουμε το στόχο μας είτε όχι.

Προσωπικά είμαι από τους καναπεδάτους οπαδούς που δεν πατάνε το πόδι τους στο ΣΕΦ για πολλούς λόγους.Μπορεί καθένας να το πάρει όπως θέλει εκείνο που έχω να πώ είναι ότι επί Κασλάουσκας δεν έχανα αγώνα για αγώνα ήμουν μέσα και στη συντριβή από την Εφές ήμουν μέσα στη 55ρα εντός έδρας ήμουν μέσα τόσο με Όβτσινα όσο και με Μαρκί Πέρι.Πάντα ήμουν κοντά στην ομάδα κυρίως γιατί έβλεπα τον Αγαδάκο να προσπαθεί να το παίξει Σαμπόνις σε ένα ανύπαρκτο Ολυμπιακό κυρίως γιατί έβλεπα μια ομάδα που με τις δυνατότητες της έδινε ό,τι καλύτερο μπορούσε έστω και αν έχανε με μεγάλες διαφορές.Αυτό που είδα σήμερα είναι ό,τι πιο απαράδεκτο για όλους τους Ολυμπιακούς.Αν δεν φτιάξει ο Ολυμπιακός μια ομάδα που να δαγκώνει να μπαίνει μέσα και να γυαλίζει το μάτι καθενός εγώ δεν ξαναπάω στο γήπεδο και δεν απαιτώ ούτε Σπλίτερ ούτε Λανγκτον στην ομάδα μου.Εαν θέλει ο κύριος Αγγελόπουλος ας τους φέρει καλό θα κάνει ποιοτικά στην ομάδα αλλά δεν είναι αυτή η ουσία.,Ο Ολυμπιακός χρειάζεται νεύρο τσαμπουκά και αρχίδια για να μπορέσει να γίνει πρωταθλητής χρειάζεται δίψα για νίκες και πάνω από όλα καθένας να δίνει το 100% σε ό,τι κάνει.Αν αυτό δεν αλλάξει προκοπή δεν βλέπουμε.Οποιαδήποτε άλλη ανάγνωση θα είναι λάθος.Δεν φταίει η μη παρουσία ενος σουτέρ στην ομάδα μας δεν φταίνε οι διαιτητές πάντα φταίει η νοοτροπία δημοσίου που υπάρχει στην ομάδα και ο ωχαδερφισμός.Φτάνει πια!!!Ενας δικτάκτωρας ρε παιδιά έλεος!!!

Για το μάτς δεν κάνω καμία κριτική αρνούμαι να σχολιάσω το παραμικρό.Μόνο και μόνο οτι έκανα ζάπινγκ στη τηλεόραση και έβλεπα περισσότερη ώρα τον Έκτωρα Μποτρίνι τα λέει όλα από μόνο του.Εγώ τέτοιο Ολυμπιακό δεν μπορώ να τον βλέπω και αν αυτό το θέαμα συνεχιστεί για πολύ ακόμα με τη νοοτροπία δημοσίου και την αδιαφορία σε όλο τους το μεγαλείο θα αλλάξω ομάδα και θα γίνω Περιστέρι ή ακόμα καλύτερα Φιλαθλητικός μιας και είναι μια πολύ συμπαθητική και ταλαντούχα ομάδα.


Απαγορεύεται κατά τον Ν.2121/1993 και κατά τη διεθνή σύμβαση της Βέρνης η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή - ολική, μερική, περιληπτική - η κατά παράφραση, η διασκευή, απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, άνευ προηγούμενης έγγραφης άδειας του εκδότη.