Τελευταίοι Αγώνες: Ποδόσφαιρο: Ολυμπιακός - / - / Μπάσκετ: Ολυμπιακός - / - / Πόλο: Ολυμπιακός - / - / Βόλλεϋ: Ολυμπιακός - / -

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Η απάντηση του κ. Κογκαλίδη

Με μεγάλη ικανοποίηση έλαβα πριν λίγο στο προσωπικό μου μεϊλ την απάντηση του κ. Κογκαλιδη στις πρωινές μου αιτιάσεις. Τον ευχαριστώ τόσο για την απάντηση όσο και για την διάθεση του να δημοσιευθεί η απάντηση του. Και τον ευχαριστώ, γιατί κατά καιρούς έχουμε πικρή εμπειρία από άλλους δημοσιογράφους που κρύβονται και είτε δεν μας απαντούν είτε δεν θέλουν να δημοσιεύσουμε τις απαντήσεις τους. Τα καλά, λοιπόν, πρέπει να λέγονται. Πάμε όμως στην απάντηση του κ. Κογκαλιδη:

Χαίρομαι ειλικρινά γιατί είσαι καχύποπτος. Κι έτσι πρέπει να είναι καθένας μας. Λυπάμαι που οι υποψίες σου έχουν γραφτεί με πράσινα γράμματα και προφανή στόχο, αλλά είναι δικαίωμά σου να βάζεις ταμπέλες και χρώματα σε όποιον γουστάρεις. Η ελευθερία του διαδικτύου, βλέπεις. Αποδεκτή. Πριν απαντήσω σε όσα μου καταμαρτυράς, σε ενόχλησαν, πέστο όπως θέλεις, θα σε παρακαλούσα αν υπάρξει επόμενη αναφορά, βάλε με λίγο πιο αριστερά του Τσίπρα, ώστε να βρεθώ στον χώρο που πολιτικά ανήκω. Επί της ουσίας τώρα, απαντώ με τη σειρά, όσο μπορώ περιεκτικότερα:

● Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι, εγώ προσπαθώ να έχω σταθερή δόση ευαισθησίας.

● Χάνονται καράβια, αλλά σχολίασα (στο συγκεκριμένο κείμενο) μόνο την ανακοίνωση του Ολυμπιακού. Δεν ήταν άρθρο για τη συνολική εικόνα του σπορ στην Ελλάδα.

● Δεν εγκάλεσα τους "ερυθρόλευκους". Απλά έχω την άποψη (αν κάνω λάθος, ζητώ συγνώμη) πως ηγεσία ομάδας (με την ευρεία έννοια του όρου και όχι με τη στενά γηπεδική) αυτού του βεληνεκούς, ή πρέπει να έχει άποψη για ένα ζήτημα (π.χ. η συμμετοχή της Καβάλας, η ιδέα των συγχωνεύσεων κτλ.), ή πρέπει να μην ασχολείται. Ευκαιριακή ενασχόληση "μικραίνει" την ομάδα και τους διοικούντες. Αν είσαι Ολυμπιακός (ενδεχομένως και Παναθηναϊκός) είσαι ταγός. Χαράζεις πολιτική, δεν δράττεσαι της ευκαιρίας για μικροπολιτική. Αυτά είναι για τους… μικρούς. Γνώμη μου.

● Στο θέμα του Αιγάλεω έχω γράψει τη θέση μου πριν το τζάμπολ, πριν την ανακοίνωση. Ή το Αιγάλεω παίζει στο "Σίτι", ή να μην γίνονται αγώνες στο συγκεκριμένο γήπεδο. Να συμφωνήσουμε ότι είναι ακατάλληλο; Δεν έχω αντίρρηση. Όχι όμως επειδή θα έρθουν δημοσιογράφοι από το ESPN θα παίξουμε στο… Μέγαρο Μουσικής. Σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε να γίνει το ματς στο Ελληνικό. Θα περίμενα, δε, διαφορετική στάση από εσάς τουλάχιστον (εγώ δεν είμαι αυτόκλητος υπερασπιστής κανενός), στο θέμα της προτεινόμενης από το Αιγάλεω τιμής. 25 ευρώ δεν είναι πολλά; Δεν είναι εκμετάλλευση της τρέλας των φίλων του Ολυμπιακού; Γιατί συμφωνείς να γίνετε έρμαιο στη διάθεση κάθε "μαυραγορίτη"; Όσο για τα υπόλοιπα τα έχω αναλύσει. Αν γίνει μία φορά αυτό, θα πρέπει να καταργηθούν έδρες και κλήρωση. Γιατί να μην παίξει τέσσερα ματς η Καβάλα στη Θεσσαλονίκη (2 στην Πυλαία και 2 στο Αλεξάνδρειο); Δεν πάει έτσι αδερφέ.

● Στο γήπεδο δεν ήμουν. Έχω την αίσθηση ότι στο κάρφωμα χειροκροτήθηκε ο Τσίλι. Αν τον έφτυσαν, το κατακρίνω με όση δύναμη έχω. Αν και οι Αιγαλεώτες σκίζουν τα ρούχα τους ότι δεν συνέβη αυτό. Το σύνθημα υπήρξε (κατά της ομάδας, όχι του παίκτη) και ήμουν ο πρώτος (αν όχι ο μόνος) που το έγραψα και προανήγγειλα την κλήση του Αιγάλεω στον Αθλητικό Δικαστή.

● Για τη συμβουλή: Δεν τσουβαλιάζω πράγματα. Προφανώς κάθε τι έχει την αξία και το μέγεθός του. Πιθανολογώ πως συμφωνείς ότι υπάρχουν πράγματα και καταστάσεις για τις οποίες δεν νιώθετε υπερήφανοι. Αυτό που είχα ως στόχο δεν ήταν η εξομοίωση, αλλά να δείξω πως δεν μπορεί να καταπίνουμε την καμήλα και να διυλίζουμε το κουνούπι.

Όσο για το υστερόγραφο: Είμαι τόσο αρεστός και αγαπητός στη διοίκηση του Παναθηναϊκού, που το site μας ήταν το μόνο που εξαιρέθηκε από αυτά στα οποία μοιράστηκε διαφήμιση για τα "πράσινα διαρκείας".
Προφανώς και κάποια στιγμή μπορεί κάτι να μου/μας διαφύγει, αλλά έχουμε καταθέσει γραφή. Ψάξε όσο θες. Τα ίδια θα γράψουμε σε ανάλογη ανακοίνωση του Παναθηναϊκού.

Υ.Γ. (δικό μου αυτή τη φορά): Γιατί πιστεύετε ότι χρέος των οπαδών είναι να υπερασπίζονται ακόμα και τις γκάφες της διοίκησης; Γιατί δεν μπορεί παράγοντες που βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, που (καλώς) σας έχουν τρελάνει, να έχουν κάνει και λάθος; Και γιατί δεν πρέπει να ειπωθεί ότι έκαναν λάθος, ώστε να μάθουν από τα λάθη τους;

Γ. Κογκαλίδης


Ας δευτερολογήσω λοιπόν στην απάντηση σας κύριε Κογκαλιδη.

Και για να ξεκινήσω κάνοντας λίγο χιούμορ, το ότι είστε αριστερότερα του Τσιπρα σας κάνει αυτομάτως πολύ πιο συμπαθή απ' ότι αν είχα πέσει μέσα στην αρχική μου εκτίμηση! Την πράσινη ταμπέλα (αν και κατανοώ ότι δεν είναι τόσο το καλύτερο να την έχει κάποιος) δεν την έβαλα ούτε για να σας πικάρω ούτε για να σας προσβάλω. Είναι η αίσθηση που μου δημιουργείτε μερικές φορές με τα κείμενα σας......όπως ας πούμε πέρσι το καλοκαίρι με τις πληροφορίες σας (παρόλο που δεν επιβεβαιώθηκαν από κάπου, εκτός και αν έχω χάσει κάτι) ότι ο Γιασικεβιτσιους ήρθε στο ΠΑΟ με συμβολή της κ. Γιάννας Αγγελοπουλου. Μια πληροφορία που έμενα με κάνει καχύποπτο, για ευνοήτους λόγους.

Εγώ σαν αναγνώστης και οπαδός του μπάσκετ πρώτα και πάνω απ΄ όλα θα επιθυμούσα όταν "χάνονται καράβια" στο Ελληνικό μπάσκετ, και μια διοίκηση χτυπάει τα καμπανάκια να βγείτε και εσείς με ένα άρθρο (τώρα που χειμωνιάζει και σας διαβάζει περισσότερος κόσμος) καυτηριάζοντας την άθλια κατάσταση που επικρατεί στο χώρο του Ελληνικού μπάσκετ. Τους αποκλειστικούς υπεύθυνους τους ξέρετε καλά. Οπότε προσωπικά θεωρώ λίγον άτοπο το συγκεκριμένο άρθρο και πιστεύω ότι είναι "βαρκούλες αρμενίζουν".

Προφανώς η διοίκηση της ομάδας μας δεν θέλει να κάτσει στο σβέρκο καμιάς μικρής ομάδας. Ούτε να στήσει παράγκες, στη θέση της παράγκας. Προσπαθεί με επενδύσεις και σοβαρότητα να φτιάξει μια ομάδα που να μπορεί να κερδίζει και τις παράγκες. Θα ήταν σωστό δηλαδή οι αδελφοί Αγγελοπουλοι να ασχολούνται όλη την ώρα με τις μικρές ομάδες και να κάνουν μικροπολιτική, προκείμενου να χτίσουν ενα παραμαγαζο στη θέση νυν (παραπαίοντος) παραμαγαζου? Δηλαδή δεν μας αρέσει που δυο νέοι, σοβαροί άνθρωποι με αγάπη για το άθλημα επενδύουν σε καθαρά μπασκετικες "μετοχές" και όχι σε "φούσκες" που βρωμάνε σαπίλα?

Μα εμείς, τουλάχιστον ως thrylos-fans, δεν είπαμε να γίνει το ματς στο Ελληνικό επειδή ήρθε το ESPN. Αλλά γιατί το Ελληνικό είναι μπασκετικό γήπεδο και όχι στρούγκα. Και βέβαια θα πρέπει το Αιγάλεω να φύγει από εκεί. Εδώ, κύριε Κογκαλιδη, η ΑΕΚ πάει να παίξει στα Πατήσια και δεν έχω δει κανέναν να μιλάει γι' αυτή τη ξεφτίλα. Σε γήπεδο του 1950.......που Κύριος οιδε αν είναι κατάλληλο, θα γίνουν αγώνες εν έτη 2009. Και όλοι το θεώρησαν και μαγκιά της διοίκησης της ΑΕΚ που θα έχει περιορισμένα έξοδα. Αστειότητες! Όσον άφορα τα 25 ευρώ, και βέβαια προσωπικά το θεώρησα αστείο και προκλητικό.......αλλά από την άλλη από τη στιγμή που ο ΕΣΑΚΕ και η ΕΟΚ έχουν αφήσει τις ομάδες στο έλεος του Θεού. Ας πάρουν έτσι κάποια ενίσχυση. Είναι καλύτερα έτσι.........παρά κάτω από το τραπέζι!

Στο γήπεδο ούτε εγώ ήμουν. Διάβασα για το φτύσιμο, δεν το εκλαμβάνω ως 100% αληθές γεγονός. Αλλά τα μπινελίκια τα άκουσα. Και είναι 1000% αλήθεια. Και είχαν μεν στόχο την ομάδα τα συνθήματα, αλλά όλως περιεργως το συγκεκριμένο σύνθημα ακούστηκε ΜΟΝΟ μετά το συγκεκριμένο κάρφωμα.

Υπάρχουν πράγματα για τα οποία ως Ολυμπιακοί δεν είμαστε περήφανοι. Και αν κάνετε μια βόλτα από το φόρουμ μας θα δείτε ότι έχουμε καυτηριάσει πολλά κακώς κείμενα. Και αρκετές φορές έχουμε στοχοποιηθει και κακοχαρακτηριστει από άλλους ομοϊδεάτες. Αλλά όταν αναφέρετε συγκεκριμένα πράγματα που έχουν γίνει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο ΟΑΚΑ τότε φαίνεται σαν τσουβάλιασμα όταν μετά την παραβολή των συγκεκριμένων γεγονότων γράφετε ότι "αυτά συμβαίνουν σε ΣΕΦ και ΟΑΚΑ". Όχι κύριε Κογκαλιδη. Έχουμε και εμείς πολλά "φυντάνια" ΑΛΛΑ δεν έχουμε πυροβολήσει κανέναν......και ΟΥΔΕΠΟΤΕ πρόεδρος μας έβρισε τον ομοσπονδιακό προπονητή πολλώ δε μάλλον τα θεία και τις μανάδες των διαιτητών on camera. Για να μην θυμίσω το ΕΜΕΤΙΚΟ T-Shirt που φορούσε ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός πριν χρόνια στο ΟΑΚΑ.


Τέλος, όταν έχετε λίγο χρόνο και διαβάσετε τα θέματα μας στο φόρουμ, τόσο αυτά που αφορούν τη ποδοσφαιρική διοίκηση όσο και την μπασκετική (που είναι το θέμα μας) θα διαπιστώσετε ότι δεν είμαστε ούτε παλαμακιδες ουτε χειροκροτητές. Ίσα ίσα ασκούμε κριτική και μάλιστα πολλές φορές αυστηρότατη σε σημείο παρεξηγήσεως. Γίνεται λοιπόν κριτική ακόμα και στους αδελφούς Αγγελοπουλους. Πάντα με καλή τη πίστη και χωρίς να έχουμε τη παραμικρή ιδιοτέλεια. Ίσως η μόνη ιδιοτέλεια που θα μπορούσε κανείς να μας καταλογίσει είναι ότι θέλουμε να δούμε την ομάδα στην κορυφή για να χαρούμε!

Να είστε καλά,

Α.Κ.


Απαγορεύεται κατά τον Ν.2121/1993 και κατά τη διεθνή σύμβαση της Βέρνης η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή - ολική, μερική, περιληπτική - η κατά παράφραση, η διασκευή, απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, άνευ προηγούμενης έγγραφης άδειας του εκδότη.