Τελευταίοι Αγώνες: Ποδόσφαιρο: Ολυμπιακός - / - / Μπάσκετ: Ολυμπιακός - / - / Πόλο: Ολυμπιακός - / - / Βόλλεϋ: Ολυμπιακός - / -

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2007

«Θέλω το πρωτάθλημα»!

Αποφασισμένος για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό εμφανίστηκε ο Άρβιντας Ματσιγιάουσκας, σε δηλώσεις που έκανε στον «Πρωταθλητή». «Πέρυσι φτάσαμε πολύ κοντά στο πρωτάθλημα, αλλά φέτος είναι μια διαφορετική ιστορία. Νομίζω πως θα είμαστε πολύ πιο δυνατοί. Δεν αντέχω άλλη σεζόν χωρίς τίτλο. Έχω αγριέψει», δήλωσε ο Λιθουανός σούτινγκ γκαρντ, ενώ αποκάλυψε ότι δεν ήθελε να αγωνιστεί με την εθνική του ομάδα στο Ευρωμπάσκετ, επειδή επιθυμούσε να είναι σε καλή κατάσταση για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Αναλυτικά η συνέντευξη:

Δεύτερη χρονιά στον Ολυμπιακό, πώς βλέπεις την κατάσταση με τις αλλαγές στην ομάδα, αλλά και για εσένα προσωπικά;

«Προσωπικά νιώθω πολύ καλύτερα, έκανα πολύ γερή προπόνηση όλο το καλοκαίρι στο Βίλνιους αλλά και στις διακοπές μου. Η ομάδα έχει πάρα πολλούς καινούργιους αλλά καλούς παίκτες. Θα είμαστε διαφορετική ομάδα. Από ό,τι ξέρω, περιμένουμε δύο παίκτες, είναι και κάποιοι που λείπουν με τις Εθνικές. Σίγουρα θέλει πολύ δουλειά για να φτάσει η ομάδα να παίζει σύμφωνα με τις δυνατότητές της. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι γρήγορα και ελπίζω πως όταν μαζευτούμε όλοι, δεν θα χρειαστούμε πολλές εβδομάδες για να παίζουμε ως ομάδα».

Συμφωνείς με αυτούς που υποστηρίζουν ότι είναι δύσκολο για μια ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό να αλλάζει 10 παίκτες κάθε σεζόν; Ιδίως για το φετινό Ολυμπιακό, που έχει δύσκολο όμιλο στην Ευρωλίγκα και πρέπει να είναι έτοιμος γρήγορα.

«Σίγουρα είναι δύσκολο και είναι απαραίτητο να δουλέψουμε όλοι μαζί, αλλά παίζει μεγάλο ρόλο όχι μόνο πόσοι είναι οι παίκτες, αλλά και η ποιότητα τους. Γιατί είναι πιο εύκολο να δημιουργείς κάτι καλό».

Πόσο δύσκολο ήταν να πεις όχι στην εθνική Λιθουανίας;

«Ήταν πολύ δύσκολη απόφαση. Μου αρέσει πολύ να παίζω για την πατρίδα μου με πολύ καλούς φίλους παρέα κάθε καλοκαίρι, αλλά έπρεπε να τα ζυγίσω όλα για να πάρω μια απόφαση και πιστεύω ότι αυτή ήταν η πιο σωστή απόφαση και για τις δύο ομάδες μου μελλοντικά. Όσο πρόλαβα να παίξω πέρυσι δεν ήμουν πολύ καλός και το μυαλό μου είναι στο να μπορώ να είμαι 100% έτοιμος για τον Ολυμπιακό, γιατί σέβομαι πολύ την προσπάθεια που κάνει η ομάδα και ήθελα να ήμουν επαγγελματίας και συνεπής απέναντι σε αυτήν».

Πώς δέχθηκαν στην Εθνική την απόφασή σου, κατάλαβαν τους λόγους;

«Τους εξήγησα το πώς σκέφτομαι και πως δεν θα είμαι στο Ευρωμπάσκετ για να ξεκουραστώ, αλλά επειδή πέρασα μια δύσκολη σεζόν, έπρεπε να δουλέψω ατομικά. Μίλησα με τον προπονητή, Ραμούνας Μπουτάουτας, και είπα πως με αυτόν τον τρόπο θα είμαι στην Εθνική όταν πρέπει σε πλήρη ετοιμότητα. Κατάλαβαν και ο προπονητής και οι άνθρωποι της Ομοσπονδίας πως από το να πάω και να είμαι μέτριος, είναι καλύτερο να κάνω διάλλειμα ένα καλοκαίρι. Με κατανόησαν απόλυτα και δεν χρειάστηκε καν να πάω στο πρώτο στάδιο της προετοιμασίας».

Φτάσατε μια ανάσα από το πρωτάθλημα. Τι έλειπε από τον Ολυμπιακό για τον τίτλο και την είσοδο στο φάιναλ φορ;

«Η αλήθεια είναι ότι μετά μια μέτρια σεζόν φτάσαμε πολύ κοντά στο πρωτάθλημα, αλλά φέτος είναι μια διαφορετική ιστορία. Νομίζω πως θα είμαστε πολύ πιο δυνατοί. Όλοι ξέρουν ποιοι είναι οι στόχοι μας. Προσωπικά δεν αντέχω άλλη σεζόν χωρίς τίτλο. Έχουν περάσει 3-4 χρόνια από την τελευταία φορά που πήρα κάτι με την Ταού (το Κύπελλο Ισπανίας). Έχω αγριέψει! Έχω παίξει αρκετούς τελικούς από τότε, αλλά εμένα δεν μου αρκεί αυτό».

Πέρυσι είχες δηλώσει μετά από μια ήττα πως δεν είσαι ο Μάικλ Τζόρνταν. Νιώθεις υπερβολική πίεση και πως όλοι περιμένουν από εσένα να βοηθήσεις τον Ολυμπιακό να επιστρέψει στους τίτλους;

«Είμαι αθλητής που πάντα θέλω να παίζω καλά. Έχω εγωισμό. Είμαι σίγουρος πως θα παίξω καλά φέτος. Απλώς για να πετύχει πολλά μια ομάδα, ο κόσμος πρέπει να ξέρει πως μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω ενός σούπερ συνόλου και από τις καλές συνεργασίες. Σίγουρα ο Ολυμπιακός στήριξε πολλά σε μένα και περιμένουν όλοι να προσφέρω. Εσείς να είστε σίγουροι πως ό,τι και να κάνω είναι προς αυτή την κατεύθυνση».

Ποια κατά τη γνώμη σου είναι τα φαβορί της φετινής Ευρωλίγκας;

«Είναι πολύ νωρίς και πολύ δύσκολο να προβλέψεις. Κάποιες ομάδες έχουν να κάνουν σημαντικές μεταγραφές και δεν ξέρεις τι τραυματισμοί και αγωνιστικά σκαμπανεβάσματα θα υπάρχουν μέσα στη σεζόν. Νομίζω πως γύρω στον Μάρτιο μπορείς να βγάλεις κάποιο συμπέρασμα. Το σίγουρο είναι ότι θα υπάρχουν πάνω από τέσσερις δυνατές ομάδες, οπότε η πρόκριση για το φάιναλ φορ θα έχει μεγάλο ανταγωνισμό και θα χρειαστεί περίσσια προσπάθεια από εμάς και κάθε άλλη ομάδα».

Παίκτες όπως ο Γιασικεβίτσιους, εσύ και άλλοι πήγαν στο ΝΒΑ με περγαμηνές και επέστρεψαν στην Ευρώπη δυσαρεστημένοι. Πιστεύεις ότι είναι αγωνιστικό το πρόβλημα ή… έλλειψη σεβασμού;

«Νομίζω ότι είναι πολύ μεγάλη συζήτηση για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό στους Ευρωπαίους παίκτες. Είναι διαφορετικό μπάσκετ, άλλη φιλοσοφία, εντελώς διαφορετική ψυχολογία και αντίληψη του αθλήματος».

Πιστεύεις ότι έχει κλείσει η ψαλίδα ανάμεσα στο ΝΒΑ και την Ευρώπη;

«Δεν το συζητώ. Είναι σίγουρο αυτό. Εννοείται πως στο ΝΒΑ υπάρχουν πάρα πολλοί και καλοί παίκτες , αλλά το μπάσκετ έχει αλλάξει και παίζει μεγάλο ρόλο η τακτική και το πόσο έξυπνα αγωνίζεσαι. Παλιά ντρεπόμασταν να σκεφτούμε πως μια ευρωπαϊκή ομάδα μπορεί να κερδίσει την Ντριμ Τιμ, αλλά τώρα τείνει να γίνει συνηθισμένο φαινόμενο και νομίζω ότι πρώτη φορά το καταλάβαμε σε ένα αγώνα της πατρίδας μου με τις ΗΠΑ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σίδνεϊ (σ.σ.: 84-80 η Ντριμ Τιμ στο τέλος)».

Σχολιάστε τον "Μάτσας", εδώ.


Απαγορεύεται κατά τον Ν.2121/1993 και κατά τη διεθνή σύμβαση της Βέρνης η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή - ολική, μερική, περιληπτική - η κατά παράφραση, η διασκευή, απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, άνευ προηγούμενης έγγραφης άδειας του εκδότη.