Τελευταίοι Αγώνες: Ποδόσφαιρο: Ολυμπιακός - / - / Μπάσκετ: Ολυμπιακός - / - / Πόλο: Ολυμπιακός - / - / Βόλλεϋ: Ολυμπιακός - / -

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

Καλή τύχη Σταύρο!!!

Μαζί με τους τίτλους τέλους της συνεργασίας ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Πίνι Γκέρσον, έπεσαν και οι τίτλοι τέλους στην συνεργασία της ομάδας με ενα δικό της "παιδί", τον Σταύρο Ελληνιάδη. Μετα απο πέντε χρόνια στο πόστο του general manager ο Σταύρος Ελληνιάδης ενημερώθηκε οτι δεν θα ειναι πλέον μέλος της ομάδας. Σήμερα το απόγευμα ο κύριος Ελληνιάδης έβγαλε την παρακάτω ανακοίνωση:

«Είχα τη χαρά και την τιμή να υπηρετήσω την ομάδα της καρδιάς μου δυο φορές. Τόσο ως παίκτης όσο και ως παράγοντας. Ο Ολυμπιακός ήταν, είναι και θα παραμείνει στην καρδιά μου ως ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια στη ζωή μου. Νιώθω ακόμα μεγαλύτερη ικανοποίηση γιατί κλείνοντας την πόρτα πίσω μου, έχω τη συνείδηση μου καθαρή προσφέροντας ότι μπορούσα στην ομάδα μου.

Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του Ολυμπιακού κ. Κόκκαλη που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι μέλος του Ολυμπιακού και τους κυρίους Αγγελόπουλους για τη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.

Θέλω να ευχαριστήσω τους άμεσους συνεργάτες μου και όλους όσους συνεργάστηκα εντός κι εκτός παρκέ. Ακόμα κι αυτούς που ήρθα σε αντιπαράθεση. Δεν το έκανα για προσωπικό μου όφελος, αλλά για το καλό του Ολυμπιακού.

Πάνω απ’ όλα όμως θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους του Ολυμπιακού για τη συμπαράστασή τους.

Οι δρόμοι μας χώρισαν, αλλά εγώ απ’ οποιοδήποτε πόστο συνεχίσω επαγγελματικά την ενασχόλησή μου με τον μπάσκετ, δεν θα δω ποτέ τον κόσμο του Ολυμπιακού ως πραγματικό μου αντίπαλο».

Ευχαριστούμε τον κύριο Ελληνιάδη για οσα πρόσφερε στον Ολυμπιακό τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα έκανε λάθη αλλά επίσης σίγουρο είναι οτι δεν τα έκανε σκόπιμα. Προσπάθησε με την ψυχή του για το καλό της ομάδας που αγάπησε και τον αγάπησε. Αλλά καμιά φορά η ζωή δεν τα φέρνει όλα όπως τα θέλουμε.

Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο Ελληνιάδη που κάθισε και άκουσε ότι είχα να του πώ τον περασμένο Οκτώβριο στο τουρνουά της Λευκωσίας και μέσα απο την κουβέντα μας φρόντισε να μου επιβεβαιώσει (αυτό που ήδη φανταζόμουν) οτι οι αδερφοί Αγγελόπουλοι αγαπούν υπερβολικά την ομάδα και πολύ σύντομα ο Θρύλος θα γυρίσει εκεί που του αρμόζει.......την κορυφή!!!

Καλή τύχη κύριε Ελληνιάδη......και ότι καλύτερο!

Α.Κ.


Απαγορεύεται κατά τον Ν.2121/1993 και κατά τη διεθνή σύμβαση της Βέρνης η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή - ολική, μερική, περιληπτική - η κατά παράφραση, η διασκευή, απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, άνευ προηγούμενης έγγραφης άδειας του εκδότη.