Ο δαφνοστεφανομένος έφηβος έγινε 83 χρονών και σύντομα θα τον βλέπουμε να φιγουράρει πάνω και στο μονοθέσιο της ομάδας μας. Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες αφού πιστεύω πως όλοι λίγο ή πολύ έχετε μια ιδέα για το συγκεκριμένο θέμα. Μέχρι όμως να ξεκινήσει η συγκεκριμένη διοργάνωση, μπορούμε να παρακολουθήσουμε ένα άλλο κόκκινο μονοθέσιο. Στις 16/3 αρχίζει το πρωτάθλημα της φόρμουλα 1 και το κόκκινο αλογάκι θα αρχίσει να καλπάζει και πάλι. Παρακολουθώ φανατικά τους αγώνες πάνω από μια δεκαετία και πιστεύω πως δεν είμαι ο μόνος. Όποιον λοιπόν κι αν υποστηρίζετε, ελάτε να δούμε παρέα τι θα παρακολουθήσουμε τη φετινή χρονιά.
Μετά το εκπληκτικό σε εξέλιξη περσινό πρωτάθλημα, οι προσδοκίες φέτος είναι πολύ μεγαλύτερες. Μπορεί να μην αγωνίζεται πλέον ο κορυφαίος πιλότος της σύγχρονης ιστορίας του αθλήματος, αλλά η φόρμουλα δεν έχασε τον κόσμο της. Η περσινή κόντρα των Ραικόνεν, Χάμιλτον και Αλόνσο κράτησε σε υψηλά επίπεδα την αγωνία και οδήγησε σε αύξηση των τηλεθεατών παγκοσμίως. Η σεζόν θα ξεκινήσει στην Αυστραλία και θα τελειώσει στη Βραζιλία, αλλά η FIA θέλησε να προσθέσει νέες εικόνες στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ετσι θα δούμε 18 γκραν πρι και δυο ολοκαίνουριες πίστες. Πρόκειται για τον ευρωπαϊκό αγώνα, ο οποίος φέτος θα διεξαχθεί στη Βαλένθια και όχι στον Νίρμπουργκρινγκ, αλλά και αυτόν της Σιγκαπούρης. Ο τελευταίος θα έχει και μια ιδιαιτερότητα, αφού θα πραγματοποιηθεί υπό το φως των προβολέων!! Οι διοργανωτές των δυο αγώνων ζήλεψαν λίγο από τη δόξα του Μονακό κι έτσι θα δούμε τα μονοθέσια να τρέχουν στους διαμορφωμένους δρόμους γύρω από τα λιμάνια των δυο πόλεων.
Με τον τίτλο του φαβορί θα ξεκινήσει τη χρονιά η πρωταθλήτρια Ferrari. Στη θέση των οδηγών διατήρησε το δίδυμο των Ραικόνεν και Μάσα κι έτσι θα έχει τον πρώτο λόγο για τον τίτλο. Έδρα της παραμένει το Μαρανέλο και το φετινό της μπάτζετ αγγίζει τα
Στη BMW οι προσδοκίες είναι μεγάλες μετά από τις καλές εμφανίσεις της περσινής χρονιάς. Με έδρα της το Μόναχο και μπάτζετ
Η Renault με έδρα το Ενστοουν και μπάτζετ
Η Williams με έδρα το Γκρόουβ και μπάτζετ
Στη Red Bull με έδρα το Μίλτον Κέινς και μπάτζετ
Στην Τoyota με έδρα την Κολωνία και ένα τεράστιο προϋπολογισμό που φτάνει τα
Η Toro Rosso αποτελεί την Ιταλική έκδοση της Red Bull με έδρα τη Φαέντσα και μπάτζετ τα
Οι Ιάπωνες της Honda με έδρα το Μπράκλει και μπάτζετ
Η Super Aguri με έδρα το Λίνφιλντ και μπάτζετ
Η Force India με έδρα το Σίλβερστοουν και μπάτζετ
Και τέλος έχουμε τη γνωστή σε όλους McLaren με έδρα το Ουόκινγκ και μπάτζετ
Κάπως έτσι θα μπουν οι ομάδες στη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά και με μερικές αλλαγές στους κανονισμούς, με τους περισσότερους να αφορούν στη μεγαλύτερη ασφάλεια των πιλότων. Καταργείται το traction control, το οποίο είχε επανέλθει το 2001. Το κιβώτιο ταχυτήτων ενός αυτοκινήτου θα μπορεί να αντικαθίσταται κάθε τέσσερις αγώνες. Αν κάποιο καταστραφεί νωρίτερα, τότε αυτό θα επιφέρει στον οδηγό ποινή πέντε θέσεων. Ο κινητήρας θα απαγορεύεται να ξεπερνά τις 19000 στροφές, ενώ έγινε πιο ασφαλές και ανθεκτικό το πιλοτήριο του μονοθέσιου.
Τέλος θα έχουμε μετατροπές και στα επίσημα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Σκοπός της FIA είναι να δώσει περισσότερες ευκαιρίες στις μικρές ομάδες, αλλά και τη δυνατότητα σε αυτούς που θα συμμετέχουν μέχρι τέλους να εξοικονομήσουν καύσιμα, εν όψει της ημέρας του αγώνα. Ετσι, το πρώτο σκέλος όπου συμμετέχουν όλα τα μονοθέσια θα διαρκεί 20 λεπτά αντί για 15, ενώ μειώνεται ο χρόνος του τελευταίου κομματιού από 15 σε 10 λεπτά. Το μεσαίο κομμάτι των δοκιμαστικών παραμένει το ίδιο σε διάρκεια, δηλαδή ένα τέταρτο της ώρας.
Καλή αγωνιστική χρονιά στις ομάδες και τηλεοπτική σε όλους εμάς που θα το παρακολουθήσουμε!!!