Τελευταίοι Αγώνες: Ποδόσφαιρο: Ολυμπιακός - / - / Μπάσκετ: Ολυμπιακός - / - / Πόλο: Ολυμπιακός - / - / Βόλλεϋ: Ολυμπιακός - / -

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

ΦΟΡΜΟΥΛΑ 2008

by sotosg7

Ο δαφνοστεφανομένος έφηβος έγινε 83 χρονών και σύντομα θα τον βλέπουμε να φιγουράρει πάνω και στο μονοθέσιο της ομάδας μας. Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες αφού πιστεύω πως όλοι λίγο ή πολύ έχετε μια ιδέα για το συγκεκριμένο θέμα. Μέχρι όμως να ξεκινήσει η συγκεκριμένη διοργάνωση, μπορούμε να παρακολουθήσουμε ένα άλλο κόκκινο μονοθέσιο. Στις 16/3 αρχίζει το πρωτάθλημα της φόρμουλα 1 και το κόκκινο αλογάκι θα αρχίσει να καλπάζει και πάλι. Παρακολουθώ φανατικά τους αγώνες πάνω από μια δεκαετία και πιστεύω πως δεν είμαι ο μόνος. Όποιον λοιπόν κι αν υποστηρίζετε, ελάτε να δούμε παρέα τι θα παρακολουθήσουμε τη φετινή χρονιά.

Μετά το εκπληκτικό σε εξέλιξη περσινό πρωτάθλημα, οι προσδοκίες φέτος είναι πολύ μεγαλύτερες. Μπορεί να μην αγωνίζεται πλέον ο κορυφαίος πιλότος της σύγχρονης ιστορίας του αθλήματος, αλλά η φόρμουλα δεν έχασε τον κόσμο της. Η περσινή κόντρα των Ραικόνεν, Χάμιλτον και Αλόνσο κράτησε σε υψηλά επίπεδα την αγωνία και οδήγησε σε αύξηση των τηλεθεατών παγκοσμίως. Η σεζόν θα ξεκινήσει στην Αυστραλία και θα τελειώσει στη Βραζιλία, αλλά η FIA θέλησε να προσθέσει νέες εικόνες στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ετσι θα δούμε 18 γκραν πρι και δυο ολοκαίνουριες πίστες. Πρόκειται για τον ευρωπαϊκό αγώνα, ο οποίος φέτος θα διεξαχθεί στη Βαλένθια και όχι στον Νίρμπουργκρινγκ, αλλά και αυτόν της Σιγκαπούρης. Ο τελευταίος θα έχει και μια ιδιαιτερότητα, αφού θα πραγματοποιηθεί υπό το φως των προβολέων!! Οι διοργανωτές των δυο αγώνων ζήλεψαν λίγο από τη δόξα του Μονακό κι έτσι θα δούμε τα μονοθέσια να τρέχουν στους διαμορφωμένους δρόμους γύρω από τα λιμάνια των δυο πόλεων.

Με τον τίτλο του φαβορί θα ξεκινήσει τη χρονιά η πρωταθλήτρια Ferrari. Στη θέση των οδηγών διατήρησε το δίδυμο των Ραικόνεν και Μάσα κι έτσι θα έχει τον πρώτο λόγο για τον τίτλο. Έδρα της παραμένει το Μαρανέλο και το φετινό της μπάτζετ αγγίζει τα 255 εκ. ευρώ. Γεν. διευθυντής θα είναι ο Σ. Ντομενικάλι και Τεχν. Διευθυντής ο Αλντο Κόστα. Δοκιμαστές : Λούκα Μπαντόερ και Μαρκ Ζενέ.

Στη BMW οι προσδοκίες είναι μεγάλες μετά από τις καλές εμφανίσεις της περσινής χρονιάς. Με έδρα της το Μόναχο και μπάτζετ 295 εκ. ευρώ θέλει φέτος να διεκδικήσει και νίκες. Πιλότοι παραμένουν οι Νικ Χάιντφελντ και Ρόμπερτ Κούμπιτσα, Γεν. διευθυντής ο Μάριο Τίσεν και Τεχν. Διευθυντής ο Βίλι Ραμπφ. Δοκιμαστές: Κρίστιαν Κλιν και Μάρκο Ασμερ.

Η Renault με έδρα το Ενστοουν και μπάτζετ 230 εκ. ευρώ θα έχει και πάλι στις τάξεις της τον δις πρωταθλητή από το Οβιέδο Φερνάντο Αλόνσο. Δεύτερος πιλότος θα είναι ο Νέλσον Πικέ Τζούνιορ, γιος του Βραζιλιάνου πρωταθλητή. Γεν. διευθυντής ο Φλάβιο Μπριατόρε και Τεχν. Διευθυντής ο Μπομπ Μπελ. Δοκιμαστές: Λούκας Ντι Γκράσι και Σάκον Γιαμαμότο.

Η Williams με έδρα το Γκρόουβ και μπάτζετ 130 εκ. ευρώ ψάχνει να βρει τον καλό της εαυτό. Στηρίζει τις ελπίδες της για ανάκαμψη στο Νίκο Ρόσμπεργκ και όχι στον Καζούκι Νακατζίμα. Γεν διευθυντής ο Φρανκ Ουίλιαμς και Τεχν. Διευθυντής ο Σαμ Μάικλ. Δοκιμαστές: Ναράιν Καρθικέγιαν και Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Στη Red Bull με έδρα το Μίλτον Κέινς και μπάτζετ 155 εκ. ευρώ ανεβάζουν στροφές με αργά και σταθερά βήματα. Οι Ντέιβιντ Κούλθαρντ και Μαρκ Ουέμπερ θα αποτελέσουν και φέτος το δίδυμο των πιλότων. Γεν. διευθυντής ο Κ. Χόρνερ και Τεχν. Διευθυντής ο Αντριαν Νιούι. Δοκιμαστές: Σεμπάστιαν Μπομί.

Στην Τoyota με έδρα την Κολωνία και ένα τεράστιο προϋπολογισμό που φτάνει τα 375 εκ. ευρώ δεν έχουν δει ακόμα τα επιθυμητά αποτελέσματα. Στα μονοθέσια θα έχει οδηγούς τον Γιάρνο Τρούλι, ενώ αντικατέστησε τον Ραλφ Σουμάχερ με τον Τίμο Γκλοκ. Γεν. διευθυντής ο Τ. Γιαμασίμα και Τεχν. Διευθυντής ο Π. Βασελόν. Δοκιμαστές Καμούι Κομπαγιάσι.

Η Toro Rosso αποτελεί την Ιταλική έκδοση της Red Bull με έδρα τη Φαέντσα και μπάτζετ τα 50 εκ. ευρώ. Φέτος δεν θα βρίσκεται στην ομάδα ο Βιταντόνιο Λιούτσι, ο πρώτος οδηγός που οδήγησε για την Toro Rosso. Οδηγοί της θα είναι ο Σεμπάστιαν Φέτελ και ο Σεμπαστιέν Μπουρντέ. Γεν διευθυντής ο Φ. Τοστ και Τεχν. διευθυντής ο Τζόρτζιο Ασκανέλι. Δοκιμαστές: -

Οι Ιάπωνες της Honda με έδρα το Μπράκλει και μπάτζετ 295 εκ. ευρώ έκαναν την έκπληξη με τη μεταγραφή του Ρος Μπρον. Πιλότοι θα είναι οι Τζέισον Μπάτον και Ρούμπενς Μπαρικέλο. Γεν διευθυντής ο Ρος Μπρον και Τεχν. διευθυντής ο Σουχέι Νακαμότο. Δοκιμαστές: Αλεξ Βουρτς και Μάικ Κόνγουει.

Η Super Aguri με έδρα το Λίνφιλντ και μπάτζετ 70 εκ. ευρώ δεν αναμένεται να παρουσιάσει κάτι το ιδιαίτερο. Πιλότοι θα είναι ο Τακούμα Σάτο και ο Αντονι Ντέιβιντσον. Γεν. διευθυντής ο Α.Σουζούκι και Τεχν. διευθυντής ο Μ. Πρέστον. Δοκιμαστές:-

Η Force India με έδρα το Σίλβερστοουν και μπάτζετ 80 εκ. ευρώ, είναι η παλιά Midland και περσινή Spyker. Την αγόρασε ο Ινδός μεγιστάνας Βιτζέι Μάλια δίνοντας ενδιαφέρον στο πολυπληθές κοινό της Ινδίας. Οδηγοί θα είναι ο Τζανκάρλο Φισικέλα και ο Αντριαν Σούτιλ. Γεν. διευθυντής ο Κόλιν Κόλες και Τεχν. διευθυντής ο Μάικ Γκασκόιν. Δοκιμαστές: Βιταντόνιο Λιούτσι και Ρολντάν Ροντρίγκεθ.

Και τέλος έχουμε τη γνωστή σε όλους McLaren με έδρα το Ουόκινγκ και μπάτζετ 350 εκ. ευρώ. Οδηγοί της θα είναι ο Λιούις Χάμιλτον και ο Χέικι Κοβαλάινεν. Αυτό που μένει να αποδείξουν είναι ότι η ομάδα έχει δικές της ικανότητες και δεν στηρίζεται σε παράνομες κατασκοπείες. Γεν. διευθυντής ο Ρος Ντένις και Τεχν. διευθυντής ο Πάντι Λόου. Δοκιμαστές: Πέδρο Ντε Λα Ρόσα και Χέικι Κοβαλάινεν.

Κάπως έτσι θα μπουν οι ομάδες στη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά και με μερικές αλλαγές στους κανονισμούς, με τους περισσότερους να αφορούν στη μεγαλύτερη ασφάλεια των πιλότων. Καταργείται το traction control, το οποίο είχε επανέλθει το 2001. Το κιβώτιο ταχυτήτων ενός αυτοκινήτου θα μπορεί να αντικαθίσταται κάθε τέσσερις αγώνες. Αν κάποιο καταστραφεί νωρίτερα, τότε αυτό θα επιφέρει στον οδηγό ποινή πέντε θέσεων. Ο κινητήρας θα απαγορεύεται να ξεπερνά τις 19000 στροφές, ενώ έγινε πιο ασφαλές και ανθεκτικό το πιλοτήριο του μονοθέσιου.

Τέλος θα έχουμε μετατροπές και στα επίσημα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Σκοπός της FIA είναι να δώσει περισσότερες ευκαιρίες στις μικρές ομάδες, αλλά και τη δυνατότητα σε αυτούς που θα συμμετέχουν μέχρι τέλους να εξοικονομήσουν καύσιμα, εν όψει της ημέρας του αγώνα. Ετσι, το πρώτο σκέλος όπου συμμετέχουν όλα τα μονοθέσια θα διαρκεί 20 λεπτά αντί για 15, ενώ μειώνεται ο χρόνος του τελευταίου κομματιού από 15 σε 10 λεπτά. Το μεσαίο κομμάτι των δοκιμαστικών παραμένει το ίδιο σε διάρκεια, δηλαδή ένα τέταρτο της ώρας.

Καλή αγωνιστική χρονιά στις ομάδες και τηλεοπτική σε όλους εμάς που θα το παρακολουθήσουμε!!!



Απαγορεύεται κατά τον Ν.2121/1993 και κατά τη διεθνή σύμβαση της Βέρνης η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή - ολική, μερική, περιληπτική - η κατά παράφραση, η διασκευή, απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, άνευ προηγούμενης έγγραφης άδειας του εκδότη.